Sunday, September 27, 2009

SALAM AIDILFITRI 1430

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir & Batin...
Acap benar aku dgr org mengucapkan di mulut, di TV (yg dpggil dajal mata satu oleh Ismail Kamus) dan di mana2. tanda perayaan aidilfitri seperti tahun-tahun sebelumnya dh datang. pada aku, YA benar Aidilfitri dh dtg malah kita sunat merayakannya. dari sisi berbeza aku sebenarnya meninggalakn Ramadhan yg sepatutnya byk mentarbiyyah aku, melentur dan medidik. di akhir bulan ini byk pulak yg aku rsa ptut aku renung dan tenung.
Sejauh mana aku berpuasa tahun in???bukan bilangannya,tp kualiti nya. bos tmpt aku kerja ada sbut stu pagi tu, kita bpuasa kdg2 pg2 dh buka,ada yg tghari dh bka,ada yg menyerah di bazar..bkn sbb mkn @ korek hidung saje2 tp sebab pancaindera yg 5..bedebukk..memg termenung aku.hurmmm..pape pon,Selamat Hari Raya,..ampun maaf dan mohon halal utk segalanya.Tahnniah untuk kita yg berjya menunaikan segalanya..

p/s:byk rsa nya kira2 dosa pahala nk kna hitung..

No comments:

Post a Comment