Saturday, April 17, 2010

REFLEKS-Sejengkal yg Memisahkan

Salam..
Bismillah pembuka coretan..

Pnjang rupanya hari2 yg telah berlalu..tp rsa ny mcm kjap dan sekdar beberapa ketika.tak tahu sama ada kesibukan atau kehilangan arah yg mnerbit rasa hari belalu bagai tiada produktif dan efektif nya..haisshhh..Dia yg punya masa milikNya.,baikilah hariku yg kian gembira (moga2)..

Benarkah mulut ini yg menerbit binasa??
"Tiap org ada cara dan cerita nya,kita xtahu kdg2 tu kudin.."benar barangkali kata Nad tu..since dri Lyn sebut cerita ttg shbt ini rsa cm bercampur baur-pelik,tak puas hati dan bingung yg bersarang- dr sisi yg sgt berbeza sudut pandang sahabat ini pd cerita yg pada aku xd pape.betul la ckgu knslg slalu percaya (atau kna percaya)..manusia tu kan unik.terima sedanya..persoalan,adakah aku yg xmnerima org sedanya..bgaimana itu??

Tak pe lah.biarkan aku dgn persoalan begitu..jz saat ini andai benar ak sang pemula untuk pancacat bicara dan kata.,perlu aku jgak yg sgera cri noktah
penghujung pada pangkal yang bermula..agknya aku yg kna menganjak
di mana2.,bermula saat ini perlu lebih berhati2 bicara.,biar gurauan tp tone dan ketika yg kena pada tempatnya..atau sekali imbas, aku kna sedar tiap manusia yg unik itu ada ruang peribadinya yg ia mnta dihormati..
kudin oh kudin..

Jarak kita xjauh mna tp hati semakin jauh.,perlahan2 terpisah mcm arus yg membwa smpan beredar dr pgkalan..moga bertaut semula..

p/s: smpan yg meninggalkn pgkalan pon boleh kembali..tp kna dayung la kudin..

No comments:

Post a Comment